Interesting night

(I know it is disgusting!!)

 

Igår var vi hemma hos Jimmy som lagade mat (och en supergod förrätt bestående av fetaost och honung, I know it sounds weird but it was delicious!) Sen skulle vi spela biljard men det tog sjukt lång tid att få ett bord så vi gick till Viperroom istället (...). Sen, ja, hände inte så mycket fast det var ändå en rätt intressant kväll och jag fick en skåningvän inne på toaletten med.

Idag tog jag bilder tillsammans med Mitchell som han ska redigera senare, wohooooo it's gonna be great!

Snart är det min födelsedag... Jag fyller 20 (!!!!!!!) nästa lördag. Det känns jättekonstigt faktiskt, det är en sån klyscha att säga, men tiden har gått riktigt fort och det känns som att jag nyss var typ 12. Jag har inte planerat så mycket för min b-day än med tanke på att jag snart ska till Thailand, men det blir nog att vi går ut nånstans.

Nu jobba lite med saker till restaurangen so see ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0