I'm not leaving now


På väg uppför ett berg på Nang Yuan.

Jag är sämst på att uppdatera jag vet, men jag har verkligen inget liv för tillfället. Allt jag gör är att jobba på restaurangen och när jag faktiskt är ledig går all den tiden åt att fundera på hur vi ska förbättra restaurangen. Det är mycket tidskrävande men faktiskt jätteroligt. Vi ska renovera för att börja med kvällsservering och alkoholservering, which is gonna be AWESOME.

I och med att restaurangen är mitt liv just nu så finns det inte mycket annat att berätta om än vad som pågår där haha. Jag har råkat ut för en massa sjuka kunder som jag måste vara trevlig mot fastän jag bara vill spy rakt på dem. Speciellt en snuskgubbe som jag blev väldigt frustrerad över ett tag (han kommer varenda dag och sitter typ i en timme och förväntar sig att jag ska prata med honom hela tiden). Nu orkar jag inte vara trevlig mot honom längre så jag är halvdryg och hoppas att han ska fatta och sluta komma. I doubt it though. Orsaken till att jag kallar honom snuskgubbe är han är typ 55+ och säger EXTREMT opassande saker till mig och till min mamma. Sakerna han säger till mig är dock värst. Som när han berättade (stolt) om en tjej i min ålder som stack in handen i hans byxor och grävde runt. Han har sagt värre saker men jag tänker inte skriva det här.

Anywho! Now to more fun stuff. Imorgon ska vi fortsätta planera och fixa i restaurangen (ska ta lite bilder så ni får se hur det ser ut nu innan vi har börjat renovera).

Innan jag glömmer, tack för designen Mitchell!! Det blev coolt med bilden som rör sig, lite läskigt med ögat som rör sig bara :P Typ som Lady Gaga i Bad romance. Oh btw!! Nu har jag insett att Born this way är bra, äntligen har jag en ny låt att nöta, no hands är lite uttjatad :)

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0