I got a pocket full of sunshine




Jag kollade på Easy A (påminde mig lite om Mean girls) idag och den var sjukt rolig! Min favoritscen är när hon sjunger Pocket full of sunshine, äkta något som jag skulle kunna göra en hel helg :D

Crap! Jag som tänkte dela klippet i inlägget, men det funkar inte :( Mitchell what's wrong? :(

Anyways här är klippet på en awesome scene! Hereeee

I got a pocket got a pocketful of sunshine
I got a love and i know that it's all mine oh oh oh oh
Do what you want but you're never gonna break me
Sticks and stones are never gonna shake me oh oh oh oh



Kommentarer
Postat av: Love IT

hahahah omg jag kunde lätt göra det här! :D Jag känner igen mig så väl!!!! xD it looks like an awesome movie !! :D:D:D:D:D

2011-02-21 @ 22:55:46
Postat av: Mitchell

Yeah ett riktigt bra sätt. Din tattoo blev fin medans min blev mindre fin..

2011-02-24 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0