Some shopping

Tänkte börja med att visa det jag har shoppat än så länge!

Jag köpte den här t-shirten mest för vad det stod på tröjan:

The quick brown fox jumps over the lazy dog.

Whaaat? XD What has that to do with anything? hahaha

Den här randiga är mitt sämsta köp än så länge... Sitter jätte dåligt på :(

It's not brown! Den är grå  :)

Och sen den här jeanströjan som jag inte hittar i datan

 

Only 110 kr <3

 

Det tar sjukt lång tid att ladda upp bilder så jag gör det lite senare :) I helgen ska Sai ta mig ut på en riktig turisttur, vi ska till ett tempel som är jätte känt i Bangkok och sen ska vi åka till floating market så det ska bli riktigt najs! Jag ska shoppa lite mer också ^^

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0