O M G

Imorrn (idag, om 9 h) har jag mitt slutprov för Basic 3 kursen!!! Och jag har typ inte pluggat nåt haha. Hela veckan har typ gått åt att köpa saker till mamma och pappa som dom behöver till thairestaurangen som vi ska öppna. Oh yeah haha jag har glömt att berätta det. Men iaf! Jag har varit sjukt busy.

Men! Jag har inte berättat om the most awesome thing ever som hände i förrigår. Jag skulle träffa Sai och hennes kompis som åt sushi på mitt favourite place ever (fick gratis sushi hehe). Sen skulle vi åka till China town för att köpa en tavla som jag har letat efter till mamma och han skulle följa med. Först gick vi runt lite på Siam square för att vi skulle leta efter ett par skor till Sai. Hon hittade ett par som hon ville ha - and get this - He paid for them!! Fast det är inte det sjuka. Han valde ett par skor till mig också som han betalade för! Och sen när vi gick runt mer så köpte han massa saker till oss. Sick. Det händer liksom inte, men tydligen så är det ganska vanligt i Thailand :P anyways jag lägger upp bilder på sakerna jag fick sen :) jag var i alla fall happy, come on it's free stuff and it's not even XMAS or my birthday! Wihooooo

Nu är jag skit trött :( jag har inte pluggat nåt och det är såå fail.... Ska nog vakna om 6 h och plugga lite innan. Idag hade jag muntlig redovisning för 20 pers. Inte nåt jag såg fram emot alls, men det gick helt okej. Jag pratade om kärlek och hur mina föräldrar träffades. Och ett riktigt sliskigt slut om att jag är säker på att kärleken inträffar när man minst anar det och att det kan hända på andra sidan jorden blablabla.

Okej nu ska jag sova wohooo sista dagen på kursen imorrn!

OH OH OH!! Jag har glömt att berätta nåt värsta creepy. En av dom japanska tjejerna som är värsta awkward skrämde mig lite idag. När hon hade gjort klart sin redovisning satte hon sig bredvid mig och jag kunde se att hon satt och pratade med sig själv. Och det såg ut som att hon verkligen beat herself up efter redovisningen för att hon förmodligen inte tyckte att det var så bra. Jag såg att hon började rita på nåt och när jag kollade ner hade hon ritat en person som låg på marken och sen hade hon skrivit "kan dö" på thailändska. Fett creepy! Anyways jag tänker inte berätta resten för jag skrämmer bara mig själv och jag måste sova nu.

Btw haha jag kan inte komma över min dröm! Jag tänker fortfarande på min son. Och jag är fett avundsjuk på folk som går runt med söta små barn. Det är nåt fel på mig :( man ska inte känna så här när man är 19 år, jag är inte gammal! No matter what some people say....

Nej nu måste jag sluta skriva, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0