วันนี้ฉันจะพยายามเขี้ยนภาษาไทย

...eller kanske inte ^^

Dagen har varit helt normal, förutom en hemsk sak som hände idag... :( I helgen tvättade jag mina kläder och eftersom det var första gången jag gjorde det helt själv visste jag inte riktigt hur jag skulle göra. Så jag hade i för mycket tvättmedel och när tvätten var klar kändes allt lite småkladdigt, men jag tänkte äh det ska nog vara så. Jag lät kläderna hänga och torka i badrummet och imorse tog jag på mina nytvättade underkläder. It was hell for me....

Jag svettades sjukt mycket idag för det var så varmt och vad händer då? Jo, mina nytvättade underkläder börja klia. Inte lite heller. Så ja, tänk er att gå och gnugga tvättmedel mot fuktig hud en hel dag? Hemskt... :(

Annars hände inte så mycket. Eller jo! Idag skulle vi ta med oss mat från vårt hemland och visa upp för alla och låta alla smaka. Jag åkte in igår till Emporium och letade typ i 30 min efter nåt jag kunde ta med mig och jag hittade faktiskt sill! :O Så jag tog med det ^^ alla japaner tyckte det var gott, I can't understand it! Och jag fick smaka på alla andras saker och det var en sak som smakade så äckligt att jag fick tårar i ögonen... Typ någon konserverad grönsak, usch.

Nu måste jag plugga järnet innan onsdag, torsdag och fredag som är mina provdagar. SCARY! Jag måste verkligen klara det.

Anyways, ttyl!

Och innan jag glömmer det; The quick brown fox jumps over the lazy dog som stod på min tröja är ett känt Pangram (?) och används för att testa skrivmaskiner för att se om alla bokstäver funkar, för den meningen innehållar alla bokstäver i det engelska alfabetet. Coolt! Thanks for the trivial facts Micke ^^

Och tack Mitchell för designen!! Älskar min header :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0