Erase me

Det var rätt intressant på eventet. Har aldrig sett så många plastikopererade människor på ett och samma ställe tidigare! Killarna var nästan värst. Plastikopererade + massa smink + circle lenses + sjuuukt fixat hår (asså skojar inte, håret såg typ ut att vara gjort av stål!) = inte speciellt sexigt eller manligt. Men tydligen var de väldigt populära i Thailand, what is up with Thai taste??

Tjejerna såg sjukt bitchiga ut också och var lika smala och vita som papper. Scaaary.

Anyways, as promised here are some pictures!

Haaawt!

Seriously???? Varför ser jag alltid så awkward ut på bilder? :(

Crowded

Kul att jag ser ut att vara 5 år... damn okej ska sluta klaga! men seriöst??? Sai är söt iaf! (Damn her...)

Efteråt gick vi runt i en supermarket

Looking hot with a sweeper!

Looking eh, hot.... with a dish brush! Ser ut som att jag åker skidor :)

Bra bild :)

Nu ska jag sova tror jag. Jag är sååå duktig som har pluggat färdigt! (not) Ska kolla på family guy istället i sängen tills jag somnar :) fett mysigt! Btw jag drömmer så konstiga drömmar (konstigare än min gravid dröm). Häromdagen vaknade jag på natten och var skit sur, asså verkligen skit sur. Jag trodde att någon hade dragit mig till en fabrik och jag var sur för att det var sämsta platsen att sova på och jag var sjukt trött. I know I am sick :(

 

Godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0