Shopping and KFC

Igår vaknade jag runt 11-tiden och fick stressa sjukt mycket för att hinna fixa mig innan jag skulle träffa Yuko (en tjej i min klass) för att åka och shoppa i Platinum Mall. God I love that place! Där finns allt och det är hur billigt som helst. Jag åt KFC för första gången också och det var, hmm, inget speciellt faktiskt. Bara kyckling liksom.

Jag köpte en tröja, två klänningar, nagellack och make-up borstar på typ 2 h. Det blev helt packat med folk på alla våningar så vi bestämde oss för att åka hem. Jag älskar min ena klänning som jag köpte!! Så fin att jag hade på mig den samma kväll.


Pärldelen är handgjord och så fin! Klänningen kostade ungefär 50 spänn :)

På kvällen åt jag och Bom på en jättefin italiensk restaurang (det blev inte att gå ut med folket i min klass för jag visste inte hur jag skulle ta mig hem sen). Efter det spelade vi biljard och träffade hennes vänner. Sjukt kul kväll!

Laddar upp bilder på det imorrn!

See ya!

Kommentarer
Postat av: mikipedia

Awesome klänning! :D

2010-10-17 @ 19:07:19
URL: http://mickeskokbok.blogg.se/
Postat av: s-l

gud underbar kläning!! vill ha, är i desperat behov av klänningar också och här finns ju inga fina -.- bär den ofta! skitsnygg!!

2010-10-17 @ 20:09:47
Postat av: Miu

åh! jag var också där förra veckan! har fallit pladask för det stället!

förstod inte riktigt "reglerna" på hur man handlar där först med wholesale price och så. men, sen blev det bara kul, så mycket kläder! måste dit igen innan man åker hem. haha



hoppas det går bra med skolan!

2010-10-18 @ 19:29:06
URL: http://miuccia.blogg.se/
Postat av: you name is!

Yo! jag kom på, du borde använda klänningen som ett linne, liksom att du stoppar in den i byxorna! That would be awesome!! :D Just saying (A)

2010-10-27 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0