Got milk?


Erkänn att det ser härligt ut att dricka mjölk härnere? Skulle prova att dricka direkt från flaskan men det blev för mycket på en gång så jag spillde på min tröja och på golvet.... :( why always me?






Nu till nåt helt annat!

Jag är värsta excited över att det snart är Halloween! Det är typ ingen som tar det seriöst i Sverige, men här i Thailand tar alla det på största allvar. Det är sjukt viktigt att ha en bra costume för alla klär ut sig liksom. Åh ska bli så kul!! Jag har massa idéer. Så här långt har jag kommit i min brainstormning:

- Disneyprinsessa (Mulan, Jasmine, Snövit, Pocahontas) - thanks for the tip mikipedia!
- Läskig docka (fixa big-eyes contacts och sen ha en blodig kniv och blod som rinner längs munnen, creepy!)
- Twilight-vampyr (med massa blingbling!)
- Avatar (men alla kommer vara det?)
- Sailor Moon (bara för att jag villl göra den där förvandlingssaken)

- The Ring girl (fast det är asläskigt!)

- Tranny! (Bara för att man får vara överdriven)

Hmm mer kommer jag inte på, får se om jag får fler idéer senare. Med risk för att låta som en wannabe-storbloggare, vad ska ni klä ut er till? (haha pinsamt om jag får noll kommentarer, don't leave me hanging!!!!)

 

????

 


Kommentarer
Postat av: mikipedia

Sparkling twilightvampyren ska jag vara :O don't you go steal it!

2010-10-14 @ 13:52:48
URL: http://mickeskokbok.blogg.se/
Postat av: Your "friend"

Please be sailor moon!! Then you would be living my dream! I totally loved that girl with the short black hair, but you cant be her (A) men va nån av dom andra! :D Det är liksom d eller en dusch, you decide :)



Men tänk på att du faktiskt får göra den förvandlingen utan att behöva skämmas PLUS att du får, med all rätt, gå runt och spela sailor moon låten hela kvällen!! Imagine the greatness!!! :O

2010-10-14 @ 14:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0