Ridin solo

Idag har det regnat helt sjukt mycket. När jag gick hem från skolan till BTS (som tar 10 min, och utan paraply) blev jag genomblöt. Jag fick visserligen dela paraply med en i min klass, men han var sämst på att hålla upp paraplyet så jag fick vatten precis överallt! Mitt smink blev också helt utsmetat so from now on, note to self, HA ALLTID MED ETT PARAPLY I VÄSKAN!!

Hmm vad annars har hänt? Jo, jag hade muntlig presentation idag igen. Jag pratade om svensk geografi och sa massa fel haha. Ett exempel är att jag sa att som varmast blir det bara 25 grader på somrarna och att Sverige är lika stort som Bangkok, wuuut?? XD Anyways ingen reagerade för ingen vet nåt om Sverige som tur är. Och jag låtsas som inget för jag vill inte skämma ut mig mer haha.

Usch jag är skit trött.... Och klockan är bara 7 och jag har inga läxor WOHOO MY LIFE IS AWESOME. Ska äta lite av mina leftover sushis från idag (yes Anna I am eating sushi in Thailand too, you can't escape me moahahahahahah)

Greatest dinner ever: sushi, durian och mango :D

 

Nu ska jag sova, see ya!


Kommentarer
Postat av: Miu

wow, har det regnat mkt i bangkok idag!? :O det har varit sjukt fint väder här nere i sattahip! typ klar himmel!



Svar på din fråga ang krämen: jag tycker att den funkar, man märker efter några dagar, men använd den morgon och kväll efter att man har tvättat ansiktet. smörj in extra på områdena man har problem med. prova! jag har provat så många olika, tycker att den här och funkat hittills.



jag åker föresten hem i december (så snart, tiden går så fort!) gör du också det eller?

2010-10-19 @ 18:00:10
URL: http://miuccia.blogg.se/
Postat av: You are disco

hahahahhahaha omg du e som en dum blondin!! xD ofta folk inte tyckte d va konstigt liksom! xD typ världens minsta land du ju xD okej nej, men ändå :P



Du e äcklig som äter sushi :) äcklig :)

2010-10-19 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0