Lite nya inköp


Beauty and the beast, GI Jane och Scorpion king 2.

Seriöst Skönheten och Odjuret är bäst! Men ibland känns Disney filmer lite för mycket. Och det är massa saker som känns oigenomtänkt. Ett exempel är när odjuret kommer och räddar Belle i skogen från vargarna. Han blir ju skadad och svimmar eller nåt. HUR lyckas hon få upp honom på hästen??? Hon ser ju ut att väga 40 kg medan han typ väger mer än 200. Very unlikely.

OCH! När Belle rymmer från slottet så hänger hennes kappa i trappen på vägen ner. Liksom hur stor är chansen? Men okej, okej jag ska inte hata. Disney filmer är verkligen feel good filmer :D


En jätte söt bok! Den handlar om hur man klär sig och gör det bästa av sitt utseende haha. Typ för småbarn men seriöst det är det enda jag förstår just nu haha. So cute, but so lame :) Och typ lite småhemskt. I boken står det att det är förståeligt att vilja vara smal och lång, men att även tjocka kan se bra ut. Bara man döljer det bra. Typ. It's for kids you evil people who wrote this book! But I still like it :)

Jag var på Forever 21 i fredags med och köpte ett grått linne och ett jätte fint halsband som jag inte har tagit kort på än. Får göra det sen :)

Nu ska jag plugga vidare, see ya!


Kommentarer
Postat av: Miu

åh som! var finns forever 21 butiken? :O

2010-11-01 @ 07:15:01
URL: http://miuccia.blogg.se/
Postat av: Miu

okej! central world är så himla stort så jag gick inte runt där ordentligt och zen hittade jag inte haha.

men jag ska nog in till bkk igen innan jag åker hem. så hoppas på att rean återstår! ;)

2010-11-01 @ 12:19:59
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

hehe gulligt :)

2010-11-01 @ 12:35:21
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0