How many times do you want it tonight?


Funny song ^^ and hot guy! Det sjuka är att han bara är 169 cm lång och väger 55 kg :O sick!

Speaking of sick, jag har varit sjuk sen i lördags. Tror att jag har fick en liten matförgiftning efter att ha varit på en issan restaurang i fredags. Igår gick jag inte till skolan och idag höll jag på att dö på lektionen. Det kändes som att mitt huvud höll på att explodera. Nu har jag ätit massa chips, pocky och oreos så nu mår jag bättre :)

Här är lite bilder från i fredags!

 


mmmm tasty!

hahahaha killen tyckte att han var snyggast ever bara för att han är sångare XD

Nu ska jag kolla på family guy och äta Pocky. "Omg she farted and it went down my throat!" Asså vart får dom allt ifrån? :D

See ya!




Kommentarer
Postat av: Siri

Chin Chinawut! <3 Haha fan, killen är het (halvfransk, oh lala) men att han skulle vara så... liten. Dansen var däremot iiiiinte så het, hahaha.

2010-10-12 @ 15:38:44
URL: http://nerdsection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0