Inception <3

Jag vet att jag är sjukt efter, men jag såg Inception idag och jeeeez vad den är bra!! Jag gillar egentligen inte direkt att kolla på film för att jag inte kan hålla koncetrationen uppe under en hel film, men med denna var det inga problem överhuvudtaget. Åh jag vill se den igen. Tror att jag ska göra det, nu :)

NI MÅSTE SE DEN!! Seriously! Och han killen som är brunett som var med i 10 orsaker att hata dig är jätte snygg ^^ And come on, we gotta love Leonardo Dicaprio! Det är en gråtfilm också, litegrann i alla fall. Jag har varit helt påverkad av den hela dagen faktiskt. Har tänkt på så många intressanta saker som de tar upp i filmen. Ibland har jag också drömmar i mina drömma. Anyways riktigt smart film med bra repliker och bra skådisar.

Seriöst, se filmen så att vi kan diskutera den!!

(Jag pratar om killen längst upp till höger ^^, han är snyggare i filmen haha)


Kommentarer
Postat av: OMG!!!!!!

OMG!!!! You love it too???? :D:D:D:D Jag såg den igår med lena och idag med mamma (A) Best freakin movie ever!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D ME LOOOOOVVEEEE IT!!!!! Och han killen e freakishly hot!! I totally agree!! Men han e ju från tredje klotet från solen!! Hen va totally hot i den serien också! :D Och leo!! LOVE!! Hes totally hot!!! LOVE him tooo!!!! okay im way too excited now..... gotta calm down now..... LOVE!!!!!!! LOOOOVVVEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-13 @ 21:15:33
Postat av: mikipedia

Förklaring för den som va lite förvånad över storyn :D

http://files.sharenator.com/Inception_Infographic_Crop_Inception_Infographic-s575x600-81889-580.jpg



Bara awesome XD

http://media1.break.com/dnet/media/2010/10/27/4b16686d-d7aa-4040-b612-4d127056b109_thumb.jpg

2010-11-15 @ 07:31:14
URL: http://mickeskokbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0