I looove my haircut

Igår klippte jag mig äntligen. And it looks soooo much better. Mitt hår är inte längre en sopborste utan mjukt som siden. Seriöst jag klappar mitt hår hela tiden! Känns så bra haha. Kanske inte borde göra det för det lär bli fettigt efter ett tag?

 

Okej det tar sjukt lång tid att ladda upp bilder så det får blir den här bara, fast man ser inte hur fint det har blivit!!

Nu ska jag sluta prata om mitt hår :)

Igår var jag på ett ett ställe som heter Narzie (?) eller nåt som är en av de få klubbarna i Bangkok som inte kollar åldern (här är det 20-årsgräns för att komma in). Det var faktiskt jätte bra! Musiken var det bästa för jag har aldrig varit på ett ställe som spelar så många bra låtar efter varandra. DJ:n var bäst!

 

Idag var jag på ett thailändskt bröllop för första gången i mitt liv. Väldigt intressant upplevelse haha. Det jobbiga var att det kändes väldigt stelt och man måste vara så himla respektfull. Man kan inte prata med de vuxna avslappnat om normala saker för att man måste tänka på att det kan uppfattas som respektlöst. Så det var lite jobbigt. Men maten var sjukt god! Jag och Sai sjöng karaoke på scenen också haha. Innan vi skulle upp höll jag på att dö för det var typ mer än 300 pers där. Men det slutade med att jag och Sai sjöng 5 låtar och vi fick pengar också! 100 baht var haha (typ 20 spänn men ändå!).

 

Idag blev jag sjukt sur också. Två amerikaner förolämpade mig imorse när jag var på väg till hårsalongen för att träffa Bom. Jag gjorde liksom inget! Gick bara där och minded my own business och så kom de från ingenstans. Okej, jag ska inte tänka på det. Det var egentligen inte så farligt men jag gillar inte när det händer. Anyways, jag ska sova nu så jag berättar vad som hände en annan gång!

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0