I am Cousin Itt



 

I seriously need a haircut!

Jag har inte klippt mig på mer än ett år nu. Mitt hår har aldrig varit så långt som det är nu, men det har aldrig varit i lika dåligt skick heller haha.

 

Egentligen tänkte jag vänta tills jag åker hem så att jag kan klippa mig hos min vanliga frisör, men nu börjar jag tänka att det kanske vore bäst om jag klippte mig härnere. Dock är jag rädd att det kommer bli skit fult (med tanke på kommunikationssvårigheter). Hmm, svårt val.

 

Äh jag tror jag klipper mig imorrn. Måste våga ta lite risker!!'

 

I praaay that it's gonna look alright. Det kan ju i alla fall inte bli sämre än hur det ser ut nu *peppar peppar* (hahahaha kommer du ihåg S-L? XD)

 

Anyways wish me luck!


Kommentarer
Postat av: M I M I

hahaha mitt är skiiitlångt och mer än halva håret är slitet.. .hähä

2010-11-11 @ 23:36:11
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0