Home at last

Äntligen är jag hemma! ("hemma") Det var en sjukt lång resa fram och tillbaka, tog 7 h vardera. Så nu är jag lite småtrött. Bilresan blev inte heller bättre av att jag hade en hund i baksätet med mig som spydde hela tiden... Great!

Koh Chang var i alla fall sjukt fint, verkligen breathtaking. Jag ska ladda upp lite bilder så fort min kamera har laddat klart. Btw, det var nästan bara svenskar där. Hörde folk prata svenska överallt och det var så kul att se hur förvånade de blev när jag började prata svenska. Shit ser jag så thai ut? :O

Anyways, nu ska jag ut och fira Loy Kratong. Vi har köpt såna där kratongs (vad är det egentligen? typ bananblad?) som vi ska släppa ut i vattnet för att be om ursäkt till vattnet för att vi har använt oss av det varje dag. Jag vill släppa iväg sån där pappersballong med, ska se om jag kan hitta nån sån.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0