:(:(:(

Mitt internet suuuuuuucks. Jag tänkte ladda upp bilderna från Koh Chang och Loy Kratong (det var jätte fint och helt packat med människor) men det går inte för uppkopplingen är så seg. Buuhu :(

Aja, då kan jag ju berätta lite om vad som kommer hända nu i veckan och vad som hände i helgen.

Imorgon tänker jag inte gå till skolan för jag har inte gjort några läxor överhuvudtaget i helgen haha och jag har muntlig presentation imorrn som jag inte har förberett. Så det är nog bättre om jag är hemma och sover :) eller sorry, pluggar menar jag :)

Hmm... Det hände inte så mycket på Koh Chang faktiskt. Mest att vila och sova och så för det fanns inte så mycket annat. Man kunde ju sola och bada också men jag sov bort gårdagen så det vart lite svårt :) sen åt rätt mycket mat. Deras skaldjursutbud är fantastiskt, där finns allt! Krabba, bläckfisk, fisk, annan fisk och räkor! Mmmm..... Bläckfisken var så god... Jag vill äta det nu :( Den var typ friterad med massa vitlök. Så fettigt men så gott!

Jag och Bom satt på en uteservering och det satt ett gäng svenska tjejer vid bordet mittemot och började prata med oss. Bom frågade vart de kom ifrån och de sa Sverige och då sa jag: jag är också från Sverige!! (ni vet som när man känner att man har feta connection bara för att man kommer från samma land). Men det roliga var att de fortsatte prata engelska med mig XD typ som att jag inte förstod svenska. Det var lite roligt :)

Jag köpte en skit konstig frukt på vägen hem! Den ser läskig ut och den är jätte svår att skala för den har massa taggar, men den har blivit en av mina favoritfrukter! Ska gå och ta en bild på den (med min webkamera) nu så att ni får se:

Fail. Det gick inte, men imorrn!

Nästa helg ska jag kanske åka till Thailands version av Disneyland med några i min klass. Jag har ingen aning om vad det är eller vart det ligger. Hmm kanske borde ta reda på lite info innan jag åker så att jag inte är helt lost.

Nu ska jag se My sister's keeper men jag vill typ inte för jag har en känsla att den kommer vara sorglig, and you know me I cry to everything.

Anyways smell ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0