Dream world

Nu vet jag vad Bangkoks version av Disneyland är: Dream world! Ett nöjesfält med massa berg-och-dalbanor som ligger en bit bort från Bangkok. Good to know!



Btw, jag har insett hur SJUKT snygg Cassie är!! Jag är alltid lite smågay för riktigt snygga tjejer (who's not, Jessica Alba for example). Jag har replayat hennes video Long way to go ända sen igår, daaang girl. Hon är halvfilipin, lite coolt faktiskt. (Helt på tal om inget)


PRETTYY!

Cassie - Long Way to Go

 

Nu ska jag tvätta kläder och plugga so see ya!


Kommentarer
Postat av: cuong le

jag ääälskar cassie! så snygg, längtar tills hon släpper ny musik, synd att hennes sångröst inte är så värst bra bara :P

2011-02-21 @ 20:30:10
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0