Can I can I, save you from you?



Jag hade glömt bort den här låten! Nu spelar jag den om och om igen. Brings back so many memories.

Nu ska jag gå och köpa sushi! (Yeah that's right Anna, raw fish is gonna be in my stomach!!) Usch det där lät faktiskt äckligt... Men sushi är bäst!

Btw, I love you Phillip Morris var jätte bra! Lite awkward med gaysex-scenerna men annars var den väldigt bra och Jim Carrey och Ewan Mcgregor var väldigt övertygande som gaypar. Deras förhållande var riktigt gulligt faktiskt. Det är sjukt att det är en sann historia. Att det finns människor som Steven! Han gjorde verkligen allt för Phillip, so sweet. Jag grät lite haha (jag gråter till allt!). You should see it! Fast inget slår Inception :) sen ska jag kolla på Pan's Labyrinth fast den verkar vara lite läskig så jag kanske väntar med den.

Första dagen på Intermediate 2 var helt okej, lite ledsen över att Sid inte är i min grupp längre för nu kommer jag inte ha någon underhållning :(

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0