Wow...

Det är helt sjukt. Nu är det nästan två veckor kvar tills jag tar studenten. Seriously, where did time fly by?

Jag kommer ihåg när jag skulle börja ettan på gymnasiet. Mina nerver plågade mig så mycket så jag höll på att dö. Mitt hjärta dunkade lika hårt varje dag i typ 1 vecka när jag passerade entrédörren. Jag kommer ihåg att jag skulle ha nya kläder varje dag och mitt hår verkligen var tvunget att ligga helt perfekt. Skulle jag få vänner? Tänk om alla hatade mig? Skulle jag orka med pressen som ryktet sa att skolan hade?

Haha gud vad saker ändras på tre år! Nu bryr jag mig inte det minsta om allt det där. Jag fixar mig sällan när jag ska till skolan, för come on, vem ska jag fixa mig för? Det är inte bara det som har förändrats dock. Min personlighet har förändrats otroligt mycket. Vad hemskt det hade varit om jag fortfarande hade varit samma naiva lilla oerfarna person som jag var då! Fast å andra sidan så hade det varit ganska skönt för jag har fått gå igenom jobbiga saker som jag hade kunnat vara utan.

Det är så otroligt många misstag jag har gjort som jag önskar att jag kunde ändra. Eller ändå inte... För då hade jag ju inte varit den personen jag är idag. Fast ibland saknar jag den personen som jag var då. Äsch, det här blev bara komplicerat haha.

Jag saknar mycket dock. Jag saknar relationer som jag hade tidigare som inte verkar vara möjliga att återuppta. Jag saknar att känna mig lite naiv faktiskt, då vet man inte hur mycket ont som finns i världen (I know, sååå cheesy).

Okej, jag tror att jag börjar bli lite blödig för att jag tar studenten snart. Shit det händer verkligen! :O Snart är jag färdig med skolan och då börjar det riktiga livet :O:O vad kommer hända då?


Jag i början av ettan.


Tvåan.


Trean!

Okej, man ser faktiskt inte en sån stor förändring, men oh believe me it has been a great one!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Micke

Visst går det fort? :D Första året går förbi på ingen tid alls. 2an går lite segare men sen är typ 3an över efter en vecka... :O

Men alla dom där jobbiga sakerna du varit med om hör till tiden på gymnasiet. Det är ju då man växer upp, och det är det man växer upp av :) Och det är ju faktiskt både dom bra och dåliga sakerna som hör till livet, så även om det är mycket jobbigt så behövs det för att det ska kunna vara bra sen :)

2010-05-21 @ 09:41:49
Postat av: Mitchell

Sv: Jag vet. :/ Jag hoppas också att det blir bra där snart så fort som möjligt!

2010-05-21 @ 13:41:39
URL: http://Http://Miitchell.blogg.se
Postat av: s-l

jag förstår precis hur du känner! d e liksom härligt att ta studenten men samtidigt liksom läskigt, vad händer? och läskigt att tiden har gått såå fort!:O

alltså oftan de va i 2an vi åkte på kryssning :o

2010-05-27 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0