Snap a picture

I förrigår var det ju balen och det var...hmm, helt okej. DJ:n var sämst som typ bara spelade svensk åttiotalspop. Som Gyllene tider och Arvingarna. Yaaaaay?

Maten var jätte god ändå så då kändes det värt att vi hade betalat 550 spänn för kvällen. Och haha jusste! S-L och jag började fixa oss vid 12-tiden när jag kom hem till henne med min stora väska fylld med smink och hårsaker, men vi fick ändå stressa sjukt mycket innan pappa skulle komma vid 5-tiden för att skjutsa oss till bilen. Hur var det möjligt?

Anywho här kommer lite bilder:







Niiiice shoes!









Det finns mycket fler bilder som kanske kommer upp senare.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mix

You're looking good, men tror att du säkert såg bättre ut i verkligeheten! ;)

2010-05-30 @ 20:48:14
Postat av: s-l

HATA djn :( älska förräten !:D



bilderna ser fett somriga ut!:D alltså sjukt hur lång tid det tog eg. får typ panik när ja tänker att vi ska va på champagnefrukosten klockan 7 = upp typ 2? XD

2010-05-30 @ 21:15:10
Postat av: Mitchell

Okej. :) Jag syns några ggr i videon. :D

2010-06-01 @ 00:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0