Seeing you smile when I think about you

Kan inte sova, så jag gör en lista på låtar som jag bara inte klarar av att höra för tillfället:

1. Hero of War - Rise Against
2. Daddy's home - Usher
3. All or nothing - Jay Sean
4. Iris - Goo Goo Dolls
5. Rude boy - Rihanna
6. In loving memory - Alter Bridge
7. If we ever meet again - Timbaland ft. Katy Perry
8. In my head - Jason Derulo
9. Abracadabra - Brown Eyed Girls
10. Bad romance - Lady Gaga

Gah det går verkligen inte att lyssna på de här låtarna. Så fort jag hör dem byter jag eller går därifrån. Av nån konstig anledning kommer de där låtarna på TV, radion och mp3:n hela tiden...

Eftersom jag gjorde en lista på låtar som jag inte klarar av så måste jag också göra en lista på låtar som jag spelar om och om igen just nu:

1. Cuando - Tom Pulse (thanks S-L!)
2. Stereo love - Edward Maya
3. OMG - Usher
4. My heart's addicted - Andrea Martin (fortfarande efter så här lång tid)
4. Insomnia - Wheesung (tänker på förra sommaren och Thailand)

Yes, det är sånt här jag sitter uppe och skriver när jag istället borde sova inför provet imorrn -.- Har dock för mycket tankar i huvudet, thanks to that damn person som jag pratade med på msn tidigare...!

Ska dock försöka sova lite.

Peace!

Kommentarer
Postat av: s-l

I LOOOOOOVE cuando <33 och my hearts addicted! hahaha, alltså stereo love och omg gillar jag inte :P men vissa låtar e såna som verkigen e bra o sitter hur länge som helst medans andra verkligen blir hatobjekt efter ett tag XD

2010-05-27 @ 22:26:42
Postat av: Mitchell

Jag har fixat en ny bloggdesign till dig. ;)

2010-05-30 @ 12:22:18
URL: http://miitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0