Hello miss, slippaaaah (inside joke)

Hahaha jag hittade en gammal lista jag gjorde på min andra blogg, den är sjukt gammal! Eller den är bara 2 år gammal men det känns som att det var jätte länge sen. Helt sjukt hur mycket jag har ändrats sen dess. Här är listan i alla fall:

(2008-07-03)

13 HAR DU:
Ett förhållande:
Nej! (thank god)
En bästa vän: Absolut
Haft ett seriöst förhållande: Ja, det kan man väl säga.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Skrikit åt en lärare: NEJ, varför skulle jag ha? I'm always the teachers' pet.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Sadly yes.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej
Snusat: Nope.
Rökt: Nej tack.

11 DAGENS:
Klädsel: Gröna chinos och svart långärmad tröja
Frisyr: Utsläppt
Låt: Lady Gaga - Just dance
Vill ha: Min och Charlie's dans i Pattaya!
Sjuka: Ingen
Drog: Bete sig som ett barn på skolgården?
Saknad: Ingen
Köp: Hårborttagningscreme, namnbrickor till resväskor och concealer.
Godis: Salt groda
Attityd: Trött, hungrig, glad, förväntansfull
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Kul att håret älskar mig idag

11 FÖRSTA:
Bil:
Önskar att jag kunde säga att jag har haft en bil, men tyvärr.
Kärlek: Christian Holm - Haha remember him, Charlie?
Husdjur: None
Semester: Thailand skulle jag tro.
Jobb: Don't remember.
Köpta skiva: Säkert Britney Spears...

Riktiga kärlek: W.
Piercing: Öronen.
Konsert: Britney Spears ^^

Fylla: Dricker inte!
Dröm: Bli stor?

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig:
Charlie :D
Personen som du kramade: Charlie aswell :D
Personen som ringde dig: Papi
Personen som du ringde: Pupu
Personen du sa 'jag älskar dig' till: W.
Alkoholdrycken: ...
Bilfärd: Från centrum till my crib
Filmen du såg: Svår fråga! Det kommer jag faktiskt inte ihåg
Gången du grät: För några veckor sen
Måltiden: Klibbigt ris och kyckling

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: NEVER! Jag är rädd för att cykla, hur skulle jag klara att hoppa fallskärm?
Våga hoppa bungyjump: Vad är det här för frågor?! ALDRIG!!!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Det är möjligt, men mamma skulle hata mig
Kalla dig själv lycklig: Ja, det kan jag nog göra. Jag ska ju till Thailand for crying out loud!
Hellre ta bilden än vara med på den: No, I'm a poser.
Kunna gråta över en kille: Yes.
Kunna gråta över en tjej: Joo då
Ljuga för någon: Absolut! Man måste ju ljuga ibland
Kunna springa 50mil: Hmm, let me see... NO!


8 VAD:

Gör du just nu: Sitter och gör det här fast jag borde packa
Ska du göra imorgon: PACKA!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Äsch, allt händer av en anledning. Det kommer löna sig för mig på nåt sätt.
Har du med dig in på bion: Godispåsar som prasslar
Är det för färg på dina byxor: Militärgrön
Är det för väder hos dig just nu: Stilla? Det är natt ^^
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: The eyes!
Skulle du göra om du vann på lotto: Åka till Thailand? Omg, jag är besatt!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Gröna chinos
2. BH
3. Hörlurar ^^
4. Trosor
5. Mp3-spelare
6. Tofs
7. ... nothing else... (sexy eyes)

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Beror på om han är trevlig eller inte, annars blir jag otrevlig (vilket antagligen beror på att jag kan vara blyg)
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja faktiskt! Känn dig träffad Charlie!

Använder du huvtröjor: Not really.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nej.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Samma kön.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång:
Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 17
Sova på sida, mage eller rygg: Mage!
Kramar eller kyssar: Kramar

Hahaha... Jag hatade verkligen W då XD och att jag kunde tro att han var min första riktiga kärlek, that is bad.


Anna och jag i Thailand 2008.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0