Finally got my computer back!

Äntligen!

Det första jag gjorde var att installera msn och jag har suttit framför det i typ 4 h nu. Haha vilken nörd jag är. Men det var ändå intressant att göra det för jag började prata med den minst troliga personen nånsin och fick reda på lite information om en person som jag bryr mig om. So msn is my friend.

Imorgon har jag mitt allra sista prov på gymnasiet, yaaaay! Det borde jag faktiskt fira. Borde nästan köpa sushi.

En annan sjukt kul sak är att jag har hittat ett universitet som jag läsa min språkkurs på! Det heter Chulalongkorn University och ska vara ett av de bästa universiteten i Bangkok. Jag måste dock åka ner innan den andra juli och göra ett språktest på typ 2 h för att se vilken nivå jag borde börja plugga på. Men det kommer bara bli kul. Hoppas hoppas hoppas Thailand i 4 månader!

Peace!

Kommentarer
Postat av: s-l

hahahha alltså du är så söt!!! verkligen sitter inne på msn klockan 4 xd hahah vem vare du pratade med??:O you haven't told me that!!



älskar att de typ e lungt o allt i skolan nu! <33

2010-05-27 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0