Fall For Your Type

Idag har jag låtit som en 14-åring kille i puberteten tack vare min förkylning. Har också gått och hostat våldsamt vilket har fått folk på bussen att flytta på sig.

Har också varit och ätit sushi med Maja vilket alltid är lika trevligt :) Vi har gått till samma ställe på Hötorget i snart ett års tid och det finns seriöst inte ett bättre sushiställe. Seriously, alla som inte har ätit där tidigare har ALDRIG ätit riktig sushi.

Annars har jag legat i sängen och pratat i telefon med Shui. Och tänkt en massa. Mycket på framtiden faktiskt. Hmm, jag får ta ett sånt inlägg lite längre fram, jag orkar inte skriva om alla tankarna nu. Men de är måååånga.


Maja, super spy who can't show her face.

Vi hostas senare!
(När fick jag så dålig humor?)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0