Buuuuhuu

Jag har ingen dator för tillfället :( jag känner mig faktiskt rätt handikappad utan den. Abstinensen är dock för stor för att jag ska kunna vara helt utan internet så jag lånar pappas data. Som är extremt seg. Men jag är glad ändå.

Wanna know why? Jag tar studenten om en vecka!!!!!! Jag har ett enda prov kvar i skolan på onsdag, sen är jag helt färdig. På fredag har jag balen också, vilket ska bli kul trots att min klänning är ful och inte alls det jag hade hoppats på. Anywho, det är sommar så varför klaga?

Här kommer lite fler anledningar till att jag är så glad:

- Det gick jätte bra på mitt marknadsföringsprov som jag fick tillbaka idag.
- Thailand börjar lugna ner sig (förhoppningsvis... hoppas bara att det inte är lugnet före stormen), vilket innebär att jag kommer kunna åka ner i höst!
- Jag kanske får ett jobb i sommar på en thairestaurang.
- Did I mention it's summer and I graduate soon?

Utöver det så känns det som att livet flyter på rätt bra. Det finns vissa saker jag saknar såklart, men jag ska inte klaga.

Till Micke: Precis, det är därför jag försöker att inte ångra de misstag som jag har gjort. Ibland önskar man dock att misstagen kanske kunde ha varit mindre grava för att inte behöva uppleva så mycket smärta. Men som du sa, de behövs för att det ska kunna bli bra senare :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0