17 or 19?

19 om en dag. Damn, where did time fly by?

Det är helt sjukt. Det känns inte alls länge sen jag var 12 år. Liten och tjock, lycklig men ändå osäker. Jag tänkte då att 18-19-20 skulle kännas jätte gammalt, nästan så att livet vore slut.

Det känns faktiskt lite så ibland, nu idag alltså. Vad har jag egentligen åstadkommit med mitt liv? Inte speciellt mycket. Jag hade flera drömmar för några år sen, flickdrömmar, som jag måste erkänna att jag fortfarande tänker på och drömmer om ibland... Nu vet jag ändå att det inte kommer hända. Det är inte så att jag har blivit gammal och cynisk, jag har bara insett ett och annat på sistone. Eller beror det på åldern?

Anyways, 19 är ändå inte så speciellt. Men jag vill inte bli gammal.... :( Vill vara 17 för evigt. 17 är den gyllene åldern. I alla filmer och tidningar är de unga och lyckade (och snygga) 17 år. Ex: Seventeen again, Seventeen magazine, 17 år med Veronica Maggio. Det finns en anledning till det.

Haha varför har jag blivit så bitter?

I know why.

Jag ska börja skriva roligare inlägg snart, måste bara hamna på fötterna igen.

Peace!


12 and happy. And ugly hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0