Working 9 to 5

Wow det var så länge sen jag uppdaterade och nu känns det som att det har hänt så mycket på sistone, vet knappt vart jag ska börja!

Får nog göra en lista:

1. Tog studenten, duuuh. Sjukt kul! Flaket är nog det roligaste jag har gjort i hela mitt liv :)
2. Har börjat jobba på en thairestaurang inne i stan, jobbar varje dag 11-20. Busy, busy, busy.
3. Biljetterna är bokade till Thailand om 2 veckor när jag och pappa åker ner! Vi kommer dock bara att vara där i en vecka för att jag ska kunna göra ett intagningsprov till språkkursen på Chulalongkorn University.

Hmm... Kanske inte var så mycket ändå? Eller jo det har hänt en massa saker som tyvärr är lite för privata för bloggen haha.

Peace!

Kommentarer
Postat av: s-l

YOU ARE WAAAAY WAAAY TOO BUSY MISTER!!!!!!!!:(



anyways tuppen upp för att du uppdaterar:D (Y)

2010-06-16 @ 23:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0