Soon I will be there

Jätte dålig uppdatering igen I know... Det blir alltid så jobbigt när man inte har uppdaterat på ett tag för då har det hänt så mycket som man vill skriva om.

Åker ju till Thailand på tisdag (wohooo!) och det sjuka är att jag inte har förberett en massa inför det. Kanske beror det på att jag har varit jätte busy med annat. I torsdags (ja torsdags) gick jag, Shui, mamma och hon tjejen som har bott hos oss ut på Stanley's. Där hände det rätt mycket saker... som jag inte tänker ta upp här i bloggen ^^

Och en sjukt kul sak är att jag har fått en bärbar data!! Jag fick den som en försenad studentgåva från Freddy (min pappas vän som bor i Bangkok) och hans fru (dom som har bott hos oss i en vecka). Jag blev sjukt glad och förvånad :)

Jag fick också en högtalare till min ipod av pappa som är sjukt bra, volymen kan bli riktigt hög!

Well well, vet inte riktigt vad mer jag kan skriva.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mitchell

Wow, grymt att du fick en bärbar dator och ett par högtalare! :D

2010-06-26 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0