Snart på Arlanda

Snart åker jag till Arlanda, om exakt 2 h och 30 min faktiskt. Jag har sovit i typ 8 h så jag är inte alltför trött för det blir bara jobbigt på ditresan. Man vill ju kunna uppskatta Arlanda till fullo, eller hur S-L? ;)

Om jag inte skulle kunna sova har jag laddat upp med massa musik och filmer så det gör inte så mycket. Haha kommer sitta och gråta på flyget för jag har bara lagt in sorgliga filmer som Remember me och P.S. I love you, bara för att jag inte vet hur man överför filmer. Men that's okay!



Samtidigt som jag går runt och har lite resfeber så lyssnar jag på den här låten, sjukt bra!

Peace!

Kommentarer
Postat av: s-l

jaa verkligen arlanda måste ju vara ett av världens mest underskattade ställen! nee älska arlanda <3



fett mysigt du kmr ha det ändå ju ;) MEN remember me??? menar du inte a walk to remember??:O:O:O för om du har sett remember me och inte sagt ngt !:O:O



sjukt bra låt btw :)

bra med mkt uppdatering det gillas! ser fram emot mer och bilder från thailand!



2010-06-30 @ 00:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0