One more day to go

Snart åker jag till Thailand!!! Om exakt 12 h faktiskt, så jag funderar på att inte sova så mycket i natt. Det blir att gå och lägga sig runt 1-2 och pappa väcker mig runt 7-tiden. So excited!!

Idag har jag i princip bara förberett mig hela dagen. Gick runt med Shui efter jobbet och handlade det sista inför resan och jag tror att jag spenderade minst en tusenlapp... Lyckat? Det var sorgligt att säga hej då till Shui... :( men det blir payback för förra året ;)

När jag kom hem träffade jag S-L och catchade up för lost time. Hon satt mest framför min nya bärbara medan jag packade klart allt. Men vi måste ha haft tråkigt för sen började vi chatta med varandra på msn XD jag var inne på bärbara medan hon var inne på min stationära. Okej, detta var mycket nödvändig information känner jag XD

Det här är iaf resultatet av konversationen:




See you all soon! Jag kommer att uppdatera ofta för jag tar ju med mig min bärbara (undrar hur många ggr jag har nämnt min nya dator nu egentligen haha) och det blir massa bilder!

Sawadee khaa y'all!

EDIT: Jag och S-L hatar inte varandra, OCH jag kommer sakna dig! Men jag ville inte skriva ut det med tanke på allt vi har pratat om det där hahaha :P trodde inte du skulle tro mig :) PUSS

Kommentarer
Postat av: s-l

you love me so much, I can FEEEL the love ;)



nemen ja förstår det är sorgligt att säga hejdå till vissa personer och inte andra ;) jag är inte bitter nej....

och förövrigt väldigt intressant konversation ;) och DAMN we are goodlooking!

2010-06-28 @ 23:29:00
Postat av: s-l

hahahhaha, jag kmr sakna dig också faktiskt :) ja kmr sakna att inte kunna prata med dig om än bara för 10 dagar, men d e fett bra att du uppdaterar oss med vad som händer o så där nere :)



good luck on the test btw du kommer äga!:D

2010-06-28 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0