För vi har tagit studenten...

Här kommer lite gott och blandat i form av bilder:


Full och glad på stan :)


"Pappa, kan vi få den andra flaskan tack?"


S07 SHALALALA!



Hahahaha fett sur



Kul att jag inte ens ser vad jag har fått XD eller så är jag bara äcklad av presenten haha

Detta var kanske lite försenat med tanke på att jag tog studenten för två veckor sen... Men som sagt, busy busy!

Nu ska jag till jobbet och det blir lite intressant för en turistgrupp på tio pers från Thailand kommer och äter idag. Det var en turistgrupp från Thailand på 20 pers som åt på restaurangen i tisdags och det blev så fail.... XD Kan skriva mer om det sen haha.

Peace!

Kommentarer
Postat av: s-l

alltså som du får de o låta så illa som om DU och jag va feta drunkies :P men bättre sent än aldrig med bilderna :D men fler bilder tack! plus att du måste skicka dom till mig :O älskar sista bilden ser verkligen ut som du vill spy på presenten XD hahaha

2010-06-17 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0