And now we dance

Studenten om 3 dagar!!!!!!! Det är helt sjukt! Det är så få dagar kvar och jag har ändå så otroligt mycket att göra (varför sitter jag ens framför datan nu?) så jag måste skyyyynda.

Vi har valt låtar till flaket och den jag har valt än så länge är Sexy Back - Justin Timberlake. Den är inte enbart en bra låt utan har också en viss betydelse för mig :)

En låt som jag lyssnar på mycket nu är en remix på Alors on danse som är jätte bra. Hmm, kanske borde ta den också?




Så bra!

Peace!

Btw, tack Mitchell för designen! :)

Kommentarer
Postat av: M I M I

längtar till avslutningen! bara en vecka kvar ju :D

men själv har man ju ett år kvar av skolan -.-

2010-06-02 @ 17:00:04
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0