Like sand through the hour glass, so are the days of our lives

Här kommer en lite sen årsresumé, enjoy!

Jan-Mars

  • Fransmännen kom på besök i slutet av januari. Det var en kort men intensiv vecka och sista dagen när de skulle åka hem stortjöt alla. Min fransyska var bäst, kom henne sjukt nära fast jag tyckte att hon var en riktig bitch när vi var i Frankrike.
  • Nådde nääääästan 1000 visningar på Youtube med sistersofS.
  • Var med My på fest och mådde sjuuuuuuukt dåligt dagarna efter. Har nog aldrig mått så dåligt faktiskt.
  • Tog massa random bilder.

Apr-Jun

  • Jag fyllde 18 år!!!!
  • Jag åkte på en kryssning med S-L (och våra föräldrar).
  • Gick på Haninge-thai-fest and had a blast! Mamma var så söt när hon var med i skönhetstävlingen, gissa vem som sminkade... ^^
  • Skapade Asiancrew med S-L, Carina och Jimmy. Vi var så ambitiösa haha!
  • Gick med i Fried rice haha.
  • Träffade Mr I.
  • Started talking to Shanghai.
  • Fick looov och kunde göra vad jag ville = I did so many random things!
  • Började sommarjobba på golfklubben i Trosa.
  • Slutade blogga på min gamla blogg, som var mycket, MYCKET mer personlig. Och hemlig...


Jag orkar inte göra klart resumén idag, men resten kommer imorrn!

Peace!

Kommentarer
Postat av: s-l

oj va duktigt du gjort fett ambitiöst ! :D haha ja orkade inte ens fixa mina bilder fint xd allt är helt i fel ordning och med olika storlekar XD men men :P

ja väntar med iver på fortsättningen ;) haha

det har hänt ganska mkt för dig 09 märker jag ^^ ett bra år för dig :)

ja har fortfarande lite ångst över att vi va tvugna att ta bort kontot :/

ÄLSKADE veckan med fransmännen<3 kmr aldrig glömma vare sig dem eller den veckan !

2010-01-18 @ 22:15:57
URL: http://linanlinan.blogg.se/
Postat av: CandyboY

gulligt :D

2010-01-20 @ 08:39:48
URL: http://candyboii.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg :D

2010-01-20 @ 09:06:34
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0