Can't believe it

Wow... Jag kan inte fatta att jag snart åker!

Det började typ som en fantasi för att komma bort från mitt extremt trista liv, men på nåt sätt lyckades jag ändå se till att förverkliga det. Snart åker jag till Thailand och är borta 4 månader!!! :O:O:O

Jag har inte beställt biljetter än (och det börjar bli lite bråttom i och med att jag börjar den 23/8 och jag ska försöka vara där en vecka innan). Lägenheten (som är helt underbar) är fixad, precis som mitt visum. Trots det har jag sjukt mycket att förbereda innan jag åker. Vad ska jag ha med mig liksom?? Vad behöver jag köpa innan jag åker?

Det blir mycket jobb innan i alla fall, inte bara med att fixa allt, utan på restaurangen. Min chef ville verkligen att jag skulle arbeta på Thailand festivalen i Kungsträdgården den 20-21/8 med att sälja mat i en thaidräkt (!), men det kommer jag inte kunna gå på för då är jag ju borta. Damn! Jag ville verkligen gå... :( inte ha thaidräkten dock haha.

It is really happening!!!! :D:D:D Snart är jag här och kan prata flytande thai:

Wohoo!!


Kommentarer
Postat av: Siri

Heeej! Några frågor (för att jag är grymt nyfiken och smått avundsjuk på den kommande Thailands-vistelsen): vad exakt ska du göra där? Plugga språket eller? Kan du thai sen tidigare? Åker du själv?



(jag är en thai som glömt sitt modersmål, därav nyfikenheten, haha)

2010-08-05 @ 21:55:02
URL: http://nerdsection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0