Feeling the pressure

Snart kommer lite folk hit och vi ska äta kycklingkebab, fett najs! S-L ska sova över också vilket blir kul. WOHO det är fredag så jag känner mig lite överentusiastisk!

Dock har vädret har varit otroligt konstigt idag. Först regn, snö och nu är det jätte fint, what the hell? Well well, vad kan man förvänta sig av det svenska vädret?

Jag insåg häromdagen hur otroligt mycket jag har att göra innan sommaren, vet inte hur jag ska hinna med allt! Allt detta ska jag hinna göra innan Thailand i juli:

1. Ta körkort (EXTREMT viktigt och jag har knappt öppnat teoriboken...)
2. Jobba
3. Hitta balklänning + studentklänning + klänningar till skivorna + skor. Omg.
4. Kolla upp that thing...
5. Ställa mig i köer för studentlägenheter.
6. Träna (as if...)
7. Bli klar med alla saker som ska vara inne innan betygen sätts.

GAAAH.

Förstår ni att jag har lite panik? Thank God it's friday though...




Need to find it naaaow!

Peace!

ทำไมต้องเธอ...

Kommentarer
Postat av: Mitchell

Sv: Jag vet! :D

2010-04-17 @ 17:05:52
URL: http://miitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0