Trip down memory lane

Jag förstår inte varför jag alltid gör en massa onödiga saker när jag egentligen borde plugga. Nu har jag suttit på paint i typ en timme och försökt att rita ögon, whaaat? Helt onödigt.

På tal om onödiga saker så hittade jag några roliga bilder från när jag och Anna var i Thailand för två år sen. Vi tog bilder i en sån där automat där man kan redigera bilderna efteråt och välja bakgrund och sånt. Tyvärr fick vi inte redigera bilderna själva, utan det var en surtant som stod där och skulle fixa dom och hon var skit dålig. Vi hade legat och pressat i solen (speciellt Anna) i typ två veckor och hon redigerade vår hy så att vi såg ut som spöken efteråt, sounds hot eh?


Hahaha den här bilden... Anna ser ut som en Bert-Hubert och jag, well jag ser bara jätte konstig ut...


Asså vad är det där för hjärta? XD Surtanten klagade på mitt hjärta som jag gjorde hela tiden haha och jag blev irriterad för att jag inte förstod vad som var fel. Nu förstår jag, så sämst jag är.

Förstår ni vad jag menar med spöken? Vi var bruuuuna där, men det syns inte alls :(


Lite skillnad?

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mitchell

They like it white. Haha.

2010-04-27 @ 15:07:55
URL: http://miitchell.blogg.se/
Postat av: Mitchell

Sv: Haha, tydligen..

Jag vet, hon är typ en av de finaste modellerna.. :)

2010-04-28 @ 15:28:11
URL: http://miitchell.blogg.se/
Postat av: Plae but oooh so hot...

hahaha asså OMG!!! We look like crap xD XD jag lovar att hennes redigering typ hjälpte XD vi va nog inte så bruna som vi kommer ihåg heller.... :P

2010-05-01 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0