Time's starting to run out



Mmm, idag åt jag sushi med Maja igen. *Glrhgh....* Sushi är seriöst det bästa som finns. Särskilt när man blir bjuden på det som födelsedagspresent, tack Maja! <3

Nu sitter jag och försöker plugga marknadsföring, vilket inte alls går speciellt bra. Jag har insett att skolan snart slutar, om 8 veckor exakt! Det är ungefär 30 normala skoldagar, alla andra är antingen helger, lediga dagar eller allmänt roliga dagar som mösspåtagningen om två veckor.

Det läskiga är att jag fortfarande inte har bestämt vad jag ska göra efter gymnasiet. Eller jo, jag vet vad jag ska göra efter gymnasiet och vart, men inte vad. Okej, det där lät komplicerat men jag vet att jag kommer läsa på SU men jag vet inte vilken linje. GAH det är typ 4 dagar kvar tills jag måste välja!!! Panik.

Anywho... Det har jag inte tid att tänka på nu, måste fokusera på marknadsföringen.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0