The world goes around la la la

Igår spenderade jag dagen med Anna which was very pleasant. Vi gick runt på stan och hon hittade den mest awesome jeansvästen nånsin på H&M! Sen gick vi hem till mig och gjorde absolut ingenting. Förutom att leka med min kamera och of course pass time on chatroulette hahaha...


Jusste, hon köpte ett halsband också som var format som nerdbrills, very nice!



Sorry Banana I had to! Måste visa hur bra min kamera är :) (okej, ska sluta tjata om den nu)

Idag hade jag också högskoleprovet som gick DÅLIGT.... Ska aldrig göra om det igen thank god.

Ttyl!



Kommentarer
Postat av: Faboulus dancer!!!

okay soo evil.... But i totally worked it ;) Jag kommar bli nästa lady gaga :)

2010-04-17 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0