Mösspåtagning

Idag var det mösspåtagning! Riktigt underbar dag just på grund av det. Vi stod och sjöng nationalsången nedanför skolan och sen fick vi sätta på oss hattarna och sen kom det bästa; vi fick CHIPS!!!! Och Champis och vindruvor!!!!! So awesome, äntligen var det vår tur att få äta av snackset medan ettorna och tvåorna kollade med hungry eyes...

Vi tog lite bilder också :)






Vet inte varför jag hukar mig så mycket...

Sen lite fail bilder när vi skulle hoppa:



Hahaha S-L den enda som står inte är i luften XD


Epic picture!

Peace!

Kommentarer
Postat av: s-l

ååh fett lyckad dag :D soo happy bilderna gör mig jätteglad!:D (även fast du har valt de fulaste bilderna på mig XD) fatta riktiga studentdagen!:D

2010-04-30 @ 17:17:53
Postat av: Jumper!

Hahaha asså e jag den enda som kan hoppa? xD Eran hang time e inte den bästa jag sett (A) särskilt inte sl xD awesome!! :D:D:D:D:D

2010-05-01 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0