MMMMMM....



Speaking of hot people, hur snygg är inte James Franco? Jag dör lite för honom faktiskt. Har haft en crush på honom ända sen Nollor och nördar och sen Spiderman där han var sjukt snygg.

OCH jag har kommit på varför jag tycker att han är så snygg. Han är sjukt lik min childhood crush som jag har haft typ hela mitt liv. Det tog mig 10 år att komma över honom haha. Jag kommer ihåg att jag skulle act all cool infront of him hela tiden och det slutade alltid med att jag skämde ut mig totalt...

Jag var alltid riktigt nervös när jag visste att han skulle komma på besök, fastän jag insåg att han aldrig skulle kunna gilla mig med tanke på att jag var 12 år och han var 16 år (och en riktig cooling). När jag träffade honom för två år sen efter att han inte hade sett mig på typ 5 år hoppades jag på en slags revansch. Jag visste att jag hade förändrats rätt mycket, både utseendemässigt och på insidan, vilket gjorde att jag hoppades på en chans.

Sen hände något otroligt. Han var inte lika snygg som jag hade kommit ihåg... Min prince charming var identisk med James Franco, men killen jag träffade för två år sen var inte det. Så det var skönt för mig att jag äntligen kunde komma över honom haha.

Anyways, bottom line med det här inlägget är att James Franco är snygg.

End of story.

Peace!

Kommentarer
Postat av: s-l

haha älskar din långa story och till conclusion till den :D skitbra att du uppdaterar varje dag!:D jag älskar! och jaa han e snygg mende finns snyggare!!!

tom struddige, patte muums!!!

2010-04-20 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0