All you can do is make the best of it now


Da-haaamn!



Jag har inte insett hur söt Cheryl Cole är seriöst! Insåg det när jag kollade på den här videon. Orättvist att hon både kan sjunga OCH är sjukt snygg... Världen skulle vara rättvisare om det där balanserades bättre, typ att hon bara fick en bra sak, inte båda.

Okej, nu ska jag sluta vara avundsjuk. Håller på och pluggar körteori, och det går framåt faktiskt. Har väl bara sisådär 200 sidor kvar...

Jag kan inte fatta att det är mindre än en månad i princip tills vi slutar skolan! Det är både hemskt och otroligt skönt på en och samma gång. Jag tycker inte att det ska bli hemskt för att man skiljs ifrån en massa människor (bortsett från ett väldigt fåtal personer), jag tycker att det är hemskt för att man slungas ut i verkligheten. Det känns som att man har levt i en skyddad bubbla hela tiden. Och yes S-L, jag läste nyligen ditt inlägg haha så det är därför jag också har fått en reality check.

Förhoppningsvis så kommer mina planer att fungera, mina planer som jag har hållt så hemliga. Nu vet nog de flesta vad jag vill göra ändå. Thailand i 6 månader i höst vore helt underbart... Alla som känner mig vet hur Thailand obsessed jag är och det här skulle förmodligen äntligen shut me up haha. Samtidigt så känns det så sjukt läskigt.

Jag. Ensam. Thailand.

Good idea? I don't know.

Förhoppningsvis får jag sällskap dit ner :) tror att det skulle kunna bli så otroligt kul!

Anyways, ska fortsätta plugga!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha trodde först det va du på de första bilderna. Precis samma frisyr ju :D

2010-04-19 @ 18:40:14
Postat av: s-l

JAG SA JU ATT HON VA FETT FIN ! förut när ja hade en bild på henne :P och va fick jag höra "aah hon e söt men inte såå fin :P" hahah :P älskar hur du ändrar dig så snabbt samma med hon tabby! elr vad hon heter :P men jag håller verkligen med! antingen fin och dålig kropp elr tvärtom eller så ska de iaf inte ha massa talanger utöver det! nej tack lite rättvisa får det va :P



haha visst är det läskigt! hoppas dina planer går igenom för din skull :) en häftig upplevelse!

2010-04-19 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0