You don't know how lucky you are until you lose something

Idag var vi i stan med skolan och gick på en utställning om Pol Pot och de röda khmerna. Det var faktiskt intressant tack vare vår guide vi hade, jag önskar att alla lärare på min skola var lika pedagogiska!

Annars har det inte hänt så mycket, måste plugga idag igen... :/ Åh btw! Jag kollade på gamla bilder från förra året och det är helt sjuk hur mycket tunnare mitt hår har blivit :( jag har tappat asmycket hår på ett år och jag vet inte varför! Riktigt sorgligt iaf :(


Den här bilden är tagen för ett år sen där mitt hår var jätte tjockt och fint, I didn't know how lucky I was!!

Peace!

Kommentarer
Postat av: S

åh neej va sorgligt :( men jag tappar också jääättemkt hår och jag har ojämnt hår -.- + att ja typ har utväxt på mitt hår fast jag varken har färgat elr slingat det :P

ditt hår e iaf fortfarande fint och det är ju tjockare än de flestas hår ändå :D



ja gillar ditt ansikte btw ;D haha

2009-10-06 @ 18:30:43
URL: http://linanlinan.blogg.se/
Postat av: S

neej men ja ska göra det snart ^^

haha thanks i am not a big fan of that though :P



good :D men det är sanningen iaf ^^

2009-10-06 @ 18:36:11
URL: http://linanlinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kändis då, vf gjorde så med din bild...du är aldrig ful i bild, alltid Fin! :D

2009-10-07 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0