What's a girl to do?

Lista på vad som har hänt på sistone:

1. Jag har kommit på att Renée Nyberg är en av de gulligaste programledarna någonsin.
2. Jag har börjat skita i skolan igen... :( det som gick så bra ett tag.
3. Jag har blivit riktigt bra på att köra! Snart tar jag körkortet :)
4. Jag och S-L hade feta deep talk Mcdonald's igår XD (btw vi har blivit stammisar där)
5. Jag kan inte bestämma mig... It's complicated.



Jusste! Jag har lärt mig att spela piano också. Btw i början, ett till nytt skratt S-L? XD

Peace!

Kommentarer
Postat av: s

ooh ja renée in my heart !:D haha

asbra att du snart har körkortet! = massa roadtrips ju !:D

aaah alltså vi och mcdonalds nu XD men d e skönt att vi kan prata iaf ^^



btw gillar din rubrik, passar väldigt bra !:)



haha d e så kul att du är så stolt!:D

och jaa mitt skratt WTF?! alltså kan ja skratta normalt ngn gång jag låter skitläskig XD

2009-11-25 @ 22:09:40
URL: http://linanlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0