Daddy's home

Skolan har börjat och det suger verkligen (okej haha det är redan torsdag, men jag har inte uppdaterat tidigare)... Jag har verkligen haft plugg varenda dag efter skolan sen jag började, men idag tänker jag vara lite fri i alla fall! Lite kort om vad som har hänt på sistone:

  • Min mobil pajade i förrigår så jag fick ta min gamla + att jag var tvungen att använda Telenor simkortet = inga sms på två dagar...
  • Hade mitt sista matteprov i hela mitt liv igår!!! Jag ska aldrig mer räkna ett enda mattetal!
  • Har gått och lagt mig runt 3-4 tiden alla dagar förutom igår kväll... Usch jag ska börja gå och lägga mig tidigare, annars får jag rynkor snart (jag har redan fått en rynka under mitt öga :/).
  • Har vart lite taskig mot diverse personer... Men jag ska sluta! Från och med idag är jag alltid snäll!
Yup, that's pretty much it. Hoppas, hoppas, hoppas att han kommer den här månaden.Damn I can hardly wait anymore.


Btw I'm such a thug!

Peace!

Mitchell har fixat designen, thanks again!

Kommentarer
Postat av: Mitchell

You're welcome for the design ;) Haha.

2009-11-05 @ 18:43:33
URL: http://miitchell.blogg.se/
Postat av: Mitchell

Sv: Mai pen rai krab pom. :)



Jag tror det xD Njaa inte så nervös :P

2009-11-05 @ 22:28:55
URL: http://miitchell.blogg.se/
Postat av: S

ALDRIG MER MATTE <3

2009-11-07 @ 23:28:17
URL: http://linanlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0