Vilken underbar dag!

Den här dagen har varit heeeelt underbar! Jag har kunnat sova ut och jag är så sjukt glad!

...NOT.

Jag sov 2 h inatt för att jag hade glömt bort att jag skulle på körskola 8.20 så jag var inte speciellt pigg när jag vaknade. När jag kom hem tänkte jag sova till 12 och sen kunna åka ner på stan och köpa de sista klapparna.

Jag vaknade 5...

Jag tänkte precis kolla hur det går för mina julklappar som jag har beställt från CDON och kanske åka ut och hämta dem om det skulle behövas så jag ringde pappa för att kolla vart de skulle hämtas. Då får jag reda på att de har kommit hem och hit men att pappa redan har öppnat paketen... GREAT. Han visste inte att det var jag som hade beställt dem för de stod i mammas namn så han trodde att nån hade skickat fel. Så nu vet han vad han får i julklapp av mig. Jätte bra.

Okej, nu ska jag sluta vara emo och gå och slå in klapparna iallafall.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0