My heart's addicted

...has been on replay this whole day.

Idag hade jag julavslutning med skolan och sa farväl till S-L som åker till Peru under hela jullovet :'(. Det var riktigt sorgligt att säga hejdå, vi ville inte släppa taget om varandra haha. Men jag hoppas du får det helt underbart därnere, vila upp dig och bli brun som förra gången du åkte på semester!

Efter julavslutningen åkte jag upp med Anna och Filip till Stockholm för att köpa resten av julklapparna. Tyvärr hittade jag inget annat än en tröja till mamma som hon säkert kommer hata. Men men, what can ya do!


Random bilder från idag


Kommer verkligen sakna dig under 3 och en halv vecka! <3

Peace!

P.S. Ser fram emot lördag...




Kommentarer
Postat av: s-l

den låten e så sjukt bra ! ja har försökt hålla mig infrån den så ja kan nöta den på flyget! :P

jaa sjukt sorgligt ! :( alltså verkligen ! typ sorglig dag för mig har sagt hejdå till många men ja ringer dig imorgno och ja kmr maila så fort ja får chansen ! :D

haha men ja kan tänka mig att hon tkr om den du får visa mig den sen !:D

alltså bästa de där med Anna och att vi hade samma stalker haha XD

jag kommer sakna dig massa också <3 och ja hoppas att du får ett underbart lov och en sjukt rolig lördag och helg!

jag hoppas också att jag blir fett brun :P men ja tror inte det kollade prognoserna varmt men ingen sol :/

2009-12-21 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0