If it makes you happy then why are you so sad

Jag har varit rätt känslosam på sistone, vilket känns ganska konstigt för det var riktigt länge sen jag var det. Det är bara ett fåtal personer som har sett mig som svagast, när jag är som mest blottad och det är när jag gråter. För mig är det bland det värsta som finns, jag klarar inte av att folk ser, eller hör, mig gråta. Jag ställer mig faktiskt hellre och redovisar inför en grupp människor (som är det värsta jag vet) än att börja gråta inför någon annan.

På sistone känns det också som att jag har skapat en massa problem för mig själv. Jag har gjort saker mer komplicerade än nödvändigt, men jag har inte kunnat hjälpa det. Dock måste jag säga att om det innebar att alla problem skulle försvinna om jag inte hade försatt mig i min situation idag (eller börjat prata med vissa människor), så skulle jag ändå göra det igen. Trots att jag har mått dåligt så har det ändå varit värt det för jag har också mått så bra.

Jag saknar det redan, bara efter en enda dag.


Kommentarer
Postat av: s

hmm, alltså det känns som om du inte vill prata med mig men du vet att jag alltid finns där om du känner för att dela med dig, vill inte pressa dig heller men aaah

jag vet inte om det är bra eller dåligt att du saknar det efter en dag redan det kommer förmodligen gå över om några dar då du vänjer dig men jag tror ändå att ditt val är pretty obvious nu,,, bra eller? :)

2009-12-16 @ 21:05:23
Postat av: s-l

haha okej späänande jag tror jag vet :o men du ska inte lyssna på mig hela tiden du vet ju hur jag e hur många tkr jag e positivt egentligen :P haha vad söt du är !:) taack , men jag aja ja bryr mig typ inte vart bara en rolig bild :D

2009-12-16 @ 21:14:17
Postat av: s-l

hans tröja e typ sjukt snygg också !



aaw :( men vi kommer höras jag mailar vettu !:D

2009-12-16 @ 21:26:25
Postat av: J

Don't worry about me, I can take it.



Huolehdi itsestäsi, koska olet tärkeä minulle.

2009-12-17 @ 03:22:19
Postat av: Mitchell

Är allt bra med dig Som..?

2009-12-18 @ 23:48:17
URL: http://miitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0