You got me going crazy

Idag har jag varit sjukt peppad på Julkul! Varje år har vår skola ett spex runt jul där alla klasser får ett tema som de ska klä sig efter och sen skapa ett framträdande som ska visas för hela skolan. Årets tema är nåt med Stars, men jag kan tyvärr inte berätta vad vi ska göra cuz it's confidential!

Jag har i alla fall tränat på koreografin till dansen och den kommer bli sjukt snygg. Ska träna lite på att fixa sminket vi ska ha under dagen sen också, men först måste jag köpa ett par svarta pumps och en svart klänning.

Jag har inte köpt några julklappar what so ever! Lite panik faktiskt, måste ta itu med det också.

Nu kommer en sommarbild:

Jag och S-L körde på nyttigt snacks. Haha kommer du ihåg hur duktiga vi var i somras?

Peace!



Kommentarer
Postat av: s

jag är också peppad på julkul faktiskt!:D

oh jaa det var fett gott också :D ! vi måste göra om det :O



sv: i knoow, känns som om det inte händer. förutom för mig då ...

2009-12-09 @ 19:58:37
URL: http://linanlinan.blogg.se/
Postat av: s

hahah andra posen jag såg verkligen ut som om ja skulle föda XD jaa ja också :D och chockar när ja såg den ^^



jaaa jättedyr :( över 200 kronor och finns bara i england!

2009-12-14 @ 21:13:35
URL: http://linanlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0