Beautiful disaster



Helt random bilder från idag haha. Sara-Linn har blivit biten av Edward cullen!

Den här helgen har varit rätt fullspäckad, jag har fått stressa från ett ställe till ett annat. I lördags var jag på   en thai-invigning på Odenplan och efter det fick jag skynda mig för att träffa en kompis i Stockholm igen. 2 h fram och tillbaka från Södertälje till Stockholm hela lördagen... Nice! Igår blev det sushi med Maja på bästa sushi stället there is (haha vet fortfarande inte vad det heter), så jag känner att jag inte har vilat nåt alls.

Sedan finns det ju vissa personer som håller mig uppe om nätterna (inga namn, inga namn)... Men från och med nu ska jag skärpa mig och komma till sängs tidigare!

Btw S-L, din lapp gör mig sjukt glad varje gång jag läser den :)

Peace!


Kommentarer
Postat av: s

för det första; uppdatering BRAVO :D

fett coolt att ja blev biten av han :O man ser blodet på bilden också :O haha, gillar ditt finger också ^^ helt onödigt XD

alltså min hy ser verkligen skabbilicious ut på bilden (okej ofta fulaste uttrycket ever)

men det är bra att du gör saker ju !:D fett kuul, CARPE DIEM ^^

ååh ja e också sugen på sushi nu, dom e verkligen de bästa där:)



jag blir också jätteglad av din lapp btw :)

2009-12-07 @ 21:10:24
URL: http://linanlinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: rubriken betyder låt oss vara glada medans vi är unga :)

aaw taack ^^

2009-12-07 @ 21:18:11
Postat av: J

Bitch va sysslar du med, sno inte mina uttryck

"inga namn, inga namn"



Copyright on that shit!



behåll din bra sverige!

2009-12-09 @ 04:02:34
Postat av: Som

too slow! du hade ingen copyright på den innan så då fick jag använda den



min bra sverige är 50 ggr bättre än din!

2009-12-09 @ 17:47:31
URL: http://szom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0